Tapaaminen pukkareiden edustalla laiturin vieressä rannalla. Sovitaan osallistujien kesken uintireitistä ja etenemistavasta.

Suositeltu reitti: KOLMEN LAITURIN KIERROS n. 550m / kierros.
Ensimmäinen laituri maauimalan puoleisen rannan edustalla
toinen laituri vastapäätä uimarantaa niemen kärjessä, kolmas laituri leikkipuiston puoleisessa rannan reunassa.

Eteneminen: joko vauhtiryhmissä tai odottaen laiturilla muita ja edetään tämän jälkeen kohti seuraavaa laituria.

Kierrosten määrä ja muut reitit sovitaan yhdessä.

Huom! tapahtumalla ei ole erillistä ohjaajaa, vaan toiminta perustuu yhdessä tekemiseen.

Hyvää treeniä!

Ilmoittautumiset

1
Tanja L
2
Eemeli H Jani P
40

Kommentoi...

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot